هوشمندسازی جاروبرقی - چالش هوشمند سازی جارو برقی جهت اتصال خودکار به خدمات پس از فروش مرکزی در صورت بروز عیب
گسترش و فراگیری اینترنت بی سیم موجب ایجاد امکان ارائه خدمات پشتیبانی الکترونیک برای تشخیص زود هنگام عیب و تعمیرات جزئی تجهیزات و وسایل مورد استفاده در زندگی روزمره شده است. این ویژگی نیازمند زیرساخت پایش (مانیتورینگ) از راه دور، و سامانه تشخیص و تحلیل خطا، با امکان تماس با کاربر جهت ارائه راهنمایی است. زیر ساخت پایش از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری بایستی توانایی جمع آوری و پردازش داده های حجیم (چند صد هزار کاربر در روز) را داشته باشد. همچنین با توجه به نرخ تولید سالانه چند صد هزار جاروبرقی، سامانه تشخیص و تحلیل خطا بایستی مبتنی بر روش های هوش مصنوعی و داده کاوی جهت دسته بندی خودکار و تحلیل کلان داده های جمع آوری شده باشد. ارائه خدمات پشتیبانی و عیب یابی به صورت آنلاین، موجب افزایش رضایت مشتری از محصول خریداری شده می شود و هزینه های ضمانت و خدمات پس از فروش را نیز بشدت کاهش می دهد.